Petline’ın en önemli hedefi müşterilerin isteklerini anlamak ve onlara istedikleri hizmeti en iyi şekilde sunmaktır. Markalar arasındaki farkı yaratan müşteriye verilen hizmette ortaya çıkmaktadır. Bu sebeple Petline müşteri memnuniyetini daha da artırmak amacıyla bayilerini eğitmektedir. Bölgesel olarak ve küçük gruplar halinde yapılan eğitimlerde bayiler Enerji Piyasası Kanunu, Ürün İçerikleri, Marker Uygulamaları ve Emniyet Tedbirleri ile ilgili bilgilendirilmektedirler. Ayrıca Eğitim Firmaları tarafından da müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik eğitimler düzenlenmektedir.
Uygulamalı ve teorik olarak gerçekleştirilen tüm eğitim çalışmalarının etkinliği gizli müşteri, fahri müfettiş gibi projeler yardımı ile ölçümlenmekte, elde edilen bilgiler istasyon standartlarını yükseltmek üzere sisteme aktarılmakta ve bu doğrultuda iyileştirmeler yapılmaktadır.